Kartoteka klienta

0 Comments

Dzięki intuicyjnej kartotece klienta zawsze masz dostęp do pełnej wiedzy o kliencie jak również widzisz historię wszystkich kontaktów z nim (telefonicznych, mailowych, na chacie itd). CRM2 gromadzi wszystkie niezbędne dane o Twoich kontrahentach. W ten sposób w systemie znajduje się jedna, wspólna baza wiedzy o współpracy z klientami do której dostęp mają wszyscy uprawnieni pracownicy. CRM2 porządkuje ważne dane o kontrahentach jak również dzięki elastycznym polom pozwala gromadzić niestandardowe dane o nich.

To Ty decydujesz, czy chcesz przechowywać w kartotece datę urodzin klienta, jego stronę na profilu facebook czy też jakiekolwiek inne informacje niezbędne dla Ciebie. Dodatkowo baza umożliwia szybkie zastąpienie nieobecnego pracownika jak również usprawnia proces wdrażania nowych pracowników – wszystkie informacje o współpracy z klientami znajdują się w systemie, a nie w prywatnych notatkach, plikach czy też pamięci pracowników. To także pewność, że wiedza, która należy do firmy nie odejdzie wraz z pracownikiem.

Kartoteka klienta w CRM2 to nieograniczone możliwości:

  • Ewidencja danych teleadresowych kontrahenta
  • Możliwość przypisywania wielu adresów do jednego kontrahenta
  • Ewidencja osób kontaktowych wraz z danymi kontaktowymi
  • Tworzenie dowolnych cech dla kontrahentów
  • Tworzenie dowolnych cech dla osób kontaktowych
  • Wyszukiwanie kontrahentów według zdefiniowanych cech i atrybutów

Categories: