Zintegrowana poczta e-mail

0 Comments

Wysyłaj i odbieraj wiadomości e-mail bezpośrednio z CRM2. Chcąc sprawdzić korespondencję email z klientem nie musisz już logować się do klienta poczty i szukać właściwego maila. Znajdziesz go nie tylko w skrzynce pocztowej w systemie, ale również w kartotece klienta. Dzięki temu masz dostęp do wszystkich maili powiązanych z danym kontrahentem.

Co zyskujesz?

Czas. Wszystkie maile dostępne są bezpośrednio w systemie. Nie musisz już logować się oddzielnie do poczty. Więcej – wszystkie maile powiązanie z danym klientem są w jego kartotece.

Wiedzę o kliencie. Korespondencja z klientem jest dostępna dla wszystkich pracowników działu obsługi. Dzięki temu nie ma problemu zastępowania pracownika podczas nieobecności jak również nowi pracownicy nie mają problemu braku wiedzy o klientach.

Moduł obsługi poczty elektronicznej dostępny z poziomu kartoteki klienta, umożliwia wysłanie wiadomości email wraz z załącznikami bezpośrednio na adres mailowy klienta indywidualnego, adres mailowy przedsiębiorstwa lub osoby kontaktowej przedsiębiorstwa wraz z automatycznym przypisaniem zdarzenia wysłania wiadomości e-mail do konkretnego kontrahenta.

E-maile mogą być też wysyłane masowo (np. jako newsletter do wszystkich klientów z informacją o wyprzedaży, tylko do VIPów, tylko do klientów ze zgodą na otrzymywanie informacji handlowych itd.)

Odbieranie wiadomości e-mail odbywa się również bezpośrednio w systemie CRM. Wiadomości e-mail, które możliwe są do skojarzenia z konkretnym kontrahentem (np. po adresie e-mail) są przypisywane automatycznie do konkretnego Klienta.

Wiadomości przychodzące widoczne są z poziomu kartoteki konkretnego kontrahenta jak również z poziomu ogólnej skrzynki odbiorczej.
Użytkownik CRM2 ma możliwość wysyłania i odbierania wiadomości używając swojej skrzynki pocztowej bezpośrednio z poziomu platformy.

 

Categories: