Chat

0 Comments

Chat to coraz bardziej popularna forma kontaktu z klientem, który przegląda ofertę na Twojej stronie internetowej. Pozwala błyskawicznie odpowiedzieć na pytania klientów, doradzić im, rozwiać wątpliwości czy też przekazać informacje o produkcie, jego dostępności czy tez rabatach.

Pozwala nawiązać szybko kontakt z klientem, który jeszcze nie jest na tyle zdecydowany aby zadzwonić do Ciebie i zapytać o szczegóły oferty, który nie może w danym momencie skorzystać z telefonu lub który po prostu nie lubi telefonicznej formy kontaktu.

Dostępny w CRM2 moduł Chat umożliwia przeprowadzenie rozmowy online z Klientem przebywającym na Twojej stronie www. System CRM2 prowadzi nasłuch, umożliwia przeprowadzanie rozmów z wieloma klientami / kontrahentami w tym samym czasie, jak również umożliwia obsługę klientów przez wielu użytkowników systemu. Moduł daje pełny dostęp do historii chatów jak również przypisywanie chatów do klientów istniejących w bazie CRM2.

Widget chata, w bardzo prosty sposób za pomocą naszego API osadzisz na swojej stronie. Dodatkowo będziesz mógł za pomocą intuicyjnego panelu w pełni dostosować wygląd chata do Twojej strony www.

Categories: