Formularz zapytania

0 Comments

Wydawać by się mogło, że w dzisiejszych czasach gdy udostępniamy klientowi tak wiele możliwości kontaktu z działem obsługi klienta jak chat, telefon czy też voip to formularz kontaktowy jest nieco archaiczną formą kontaktu. Nieprawda – wciąż dużo osób korzysta właśnie z tej formy kontaktu. Klienci bywają bardzo różni warto więc udostępniać im wszystkie możliwe kanały komunikacji.

Trzeba jednak pamiętać o tym, że wysłanie przez klienta zapytania ze strony internetowej to dopiero połowa sukcesu. Zapytanie takie, trzeba jak najsprawniej i jak najlepiej obsłużyć. Tu jest właśnie rola pracowników Twojej firmy oraz CRM2, który ma ich w tym wspomagać.

CRM2 umożliwia osadzenie gotowego, zaprojektowanego przez Ciebie formularza w formie okna modalnego na Twojej stronie. Klient może złożyć w każdym momencie dowolne zapytanie, które rejestrowane jest automatycznie w systemie CRM2. Funkcja ta umożliwia szybszą i bardziej efektywną obsługę zapytań z Twojej strony internetowej.

Widget umożliwia pełne dostosowanie wyglądu formularza jak również jego pól do wymagań Twojej działalności.

 

Categories: