CRM2 umożliwia wielokanałowy kontakt z klientem. Zainstaluj na swojej stronie i dopasuj do swojej działalności wtyczki umożliwiające klientowi kontakt z Tobą za pomocą telefonu, Voip, chata, czy też formularza kontaktowego.
Chat to coraz bardziej popularna forma kontaktu z klientem, który przegląda ofertę na Twojej stronie internetowej. Pozwala błyskawicznie odpowiedzieć na pytania klientów, doradzić im, rozwiać wątpliwości czy też przekazać informacje
WięcejWydawać by się mogło, że w dzisiejszych czasach gdy udostępniamy klientowi tak wiele możliwości kontaktu z działem obsługi klienta jak chat, telefon czy też voip to formularz kontaktowy jest nieco
WięcejWtyczka osadzona na stronie internetowej, która umożliwia klientowi zainicjowanie kontaktu telefonicznego to nowoczesne wsparcie tego tradycyjnego modelu komunikacji z klientem. Klienci w łatwy i szybki sposób mogą zainicjować połączenie z
WięcejWtyczka„Zadzwoń online” umożliwia zainicjowanie kontaktu głosowego nie wymagającego od klienta podawania numeru telefonu ani wykorzystywania własnego aparatu telefonicznego. To niezwykle nowoczesne rozwiązanie wykorzystuje bowiem możliwości, jakie daje VoIP. Wystarczy, że
Więcej